גם נשים עסוקות יכולות להראות נהדר: הכירו את קסם הקולגן

בעידן המודרני, נשים רבות מוצאות את עצמן במרוץ נגד הזמן בכדי להספיק לנהל קריירה מצליחה, חיי משפחה וכן לשמור על עצמן מבחינת הרגלי הטיפוח. אם גם את מתקשה למצוא את הזמן בכדי ליצור שגרת טיפוח קבועה, את ממש לא לבד. החדשות הטובות הן שכיום גם נשים עסוקות יכולות להיראות נהדר, כל זאת בזכות פיתוחים של תוספים ייחודים המיועדים במיוחד בעבור נשים. אחד התוספים הנמכרים והטובים ביותר בשוק הוא ללא ספק הקולגן אשר זוכה בשנים האחרונות לתהודה ציבורית, כל זאת בזכות היותו תוסף תזונה פורץ דרך אשר שינה את חייהן של עשרות אלפי נשים בכל רחבי העולם. מדוע הקולגן הוא חיוני בעבור כל אישה וכיצד תוכלי לשלב אותו בשגרת היום יום העמוסה? להלן הפרטים.

תוסף קולגן – כל מה שרצית לדעת אודות התוסף הנמכר ביותר בעולם

נשים שעובדות במקצועות שוחקים נאלצות לא פעם לוותר על שגרת הטיפוח והבריאות שלהן. אם גם אתן שואלות את עצמכן מהו קולגן, אנחנו כאן בכדי לענות על כל השאלות הבוערות. קולגן הוא חלבון אותו הגוף מייצר באופן עצמאי, עד לגיל 25. החל מגיל 25 הגוף מתחיל להאט את קצב ייצור הקולגן כחלק מתחילת תהליך ההזדקנות, ובהתאם לכך מתחילים להתרחש בגוף תהליכים שונים כמו אובדן נפח בעור הפנים, שחיקה של הסחוסים וכן היחלשות הציפורניים ונשירת שיער. מדוע? ובכן, הקולגן מהווה כ 30% מכלל החלבונים בגוף האדם ועל כן תהליך ההזדקנות מתחיל כאשר קצב הייצור של הקולגן פוחת. אולם, בזכות שנים של מחקר פורץ דרך נמצא כי ניתן ואף רצוי לספק  לגוף את הקולגן, כל זאת דרך נטילה של תוסף תזונה קולגן אשר נותן את המענה הטוב ביותר בעבור נשים עסוקות שרוצות להיראות במיטבן אבל גם לשמור על הבריאות. חשוב לציין כי אין מדובר בתרופה שיכולה לעכב את תהליך ההזדקנות אולם מדובר בתוסף שבהחלט עשוי לעזור לטובת יצירת שגרת טיפוח אפקטיבית – במינימום מאמץ.

גם נשים עסוקות יכולות להראות נהדר: הכירו את קסם הקולגן

מהם היתרונות של הקולגן?

מעבר להיותו תוסף תזונה בטוח לחלוטין לשימוש כמו גם כזה שמאושר לשימוש ע"י משרד הבריאות, לנטילה של קולגן בטווח הרחוק יש יתרונות רבים. ראשית, תוסף הקולגן ידוע בהיותו תוסף המסייע לגמישות העור, בשל היותו מצוי בשכבה האמצעית של העור הנקראת דרמיס. מאחר ובתוסף יש ריכוז גבוה של קולגן, בשימוש ארוך טווח הוא עשוי לעזור לטובת שיפור מרקם העור והגמישות. שנית, הקולגן מצוי שכבה התחתונה של הציפורניים ולכן אם אתן סובלות מהיחלשות של הציפורן ומצב שבו הן נשברות, הקולגן יכול בהחלט להוות תמריץ לחיזוק הציפורניים – אבל לא רק. מאחר ומדובר בחלבון הוא מסייע גם לטובת חיזוק העצמות, העלאת מסת שריר, הפחתת כאבים כתוצאה מדלקות ושחיקה של הסחוס וכן גם לטובת טיפול בצלוליטיס. על כן, אין ספק כי מדובר במוצר נהדר שיכול להתאים לכל אישה ובכל גיל ובוודאי לנשים עסוקות שעובדות שעות רבות אולם לא רוצות להגיע למצב מוזנח הן מבחינה קוסמטית והן מבחינה בריאותית.

לסיכום, קולגן הפך בשנים האחרונות לתוסף התזונה הנמכר ביותר בעולם, לא מעט בזכות שורה ארוכה של מחקרים שבדקו את היעילות שלו. נוסף לכך, חברות ישראליות הצליחו לפתח מוצרים מצוינים שזכו לביקורות מהללות מצד נשים שהתנסו בתוסף לטווח הרחוק. בשל היתרונות הרבים כמו גם היותו של התוסף בטוח לחלוטין לשימוש, זה התוסף אותו רצוי לסגל כבר עכשיו לתוך שגרת הטיפוח – בין אם דרך נטילה של קפסולות קולגן או שימוש בקרם קולגן בו משתמשים לשימוש חיצוני בלבד על עור הפנים ואזורים שונים בגוף. זכרי: עצם היותך אישה מצליחה שמנהלת חיי קריירה ומשפחה לא אומר שאת צריכה להזניח את עצמך. בזכות מוצרים פורצי דרך כמו הקולגן, ניתן בהחלט לומר כי אנו בפתחה של מהפכה.

*המידע באתר הוא לא חוות דעת רפואית או המלצה רפואית מכל סוג שהוא, כדי לקבל את הטיפול המדויק לצורך הטיפול בבעיה יש לפנות לרופא ו/או למומחה בלבד.

נגישות