אוכל לעבודה: רעיונות למנות בשר קלילות ומזינות להפסקת הצהריים

סוף השבוע עומד להסתיים ואתם לקראת שבוע עבודה חדש. יכול מאד להיות שאתם אוהבים את העבודה שלכם ומתמודדים היטב עם האתגרים שמביא עימו כל שבוע בכל פעם מחדש, אבל יכול מאד להיות שגם אתם כמו עובדים רבים אחרים במשק, מתמודדים עם אותו האתגר מדי שבוע ומנסים להבין בדקו מה אתם הולכים לאכול בכל יום. לא כל העובדים מקבלים כרטיס תן ביס או סבסוד לארוחות מהמעסיק, וכך רבים מוצאים את עצמם מאלתרים בכל יום מחדש, ואורזים איתם שאריות מהבית שהן לא תמיד טעימות או מזינות, או מזמינים אוכל מבחוץ שגם הוא לא תמיד מגוון כמו שהיינו רוצים, מעבר לעובדה שזה לא הדבר הכי משתלם מבחינה כלכלית. אז מה עושים? ובכן, אם נכיר את מנות הבשר שאפשר להכין ממש בקלות לפני יום העבודה, נוכל לדאוג לעצמינו למנה טעימה, מזינה ומשביעה מדי יום, ועל כן אנו רוצים לחלוק כמה רעיונות למנות כאלו בדיוק.

אל תתפשרו על בשר איכותי

לפני שנתחיל חשוב לנו להדגיש עד כמה חשוב להשקיע בקניית בשר איכותי. על מנת שהארוחה תהיה מזינה וטעימה באמת מומלץ ללכת על מוצרים איכותיים בלבד ואם אפשר לכוון לבשר טרי. אם אתם מחפשים אטליז בבאר יעקב לצורך העניין, אפשר לרכוש מוצרים טריים בחנות ייעודית של מעדני גורמה, המשווקת אגב את המוצרים הנפלאים שלה ברשתות השיווק השונות בכל הארץ, כך שזאת לא באמת בעיה למצוא בשר טרי ואיכותי על בסיס קבוע. אל תתפשרו על כך.

סלט סינטה מוקפץ

מנה שהיא גם קלילה, גם טעימה וגם משביעה. מצד אחד יש לכם את הסינטה – בשר בקר איכותי וטעים ביותר שהוא דל שומן ולכן נחשב מזין יותר ופחות מזיק. מצד שני יש לכם את כל הטוב של ירקות טריים כמו חסה, עגבניות, בצל סגול (וכל מה שאתם אוהבים בעצם). לכל זה אתם יכולים להוסיף רטבים לטעמכם ואם בא לכם גם מנת פחמימה אפשר לאכול לצד לחם מקמחים מלאים.

כריך שיפון עם חזה עוף

כמה זמן לוקח להכין נתח של חזה עוף טרי וטעים? בין חמש לעשר דקות פחות או יותר. כמה זמן לוקח לשים אותו בלחם שיפון טרי ובריא עם ממרחים שאתם אוהבים? עוד שלוש דקות פחות או יותר, והנה לכם מנה טעימה ומשביעה. אם אתם רוצים לשדרג לעצמכם את הארוחה אפשר בהחלט לשים בצד ירקות טריים חתוכים וכפי שאתם רואים זה משהו שאפשר להכין בכל שבוע בתוך זמן קצר, לפעמים אפילו על הבוקר אם יש לכם זמן.

אוכל לעבודה:רעיונות למנות בשר קלילות ומזינות להפסקת הצהריים

מוקפץ אנטריקוט

אנטריקוט הוא נתח בשר עסיסי וטעים, סגנון אסייתי מוקפץ הוא כזה שהרבה ישראלים אוהבים, והשילוב בין השניים הוא פשוט שילוב מנצח. אתם יכולים לשים במוקפץ את כל מה שאתם אוהבים: גזרים חתוכים, כרוב, בצל סגול, קישוא, כרישה והשמיים הם הגבול. את כל זה אתם יכולים לתבל עם רטבים בסגנון אסייתי כמו רוטב סויה, צ'ילי מתוק או חריף או טריאקי, והרי לכם מנה טעימה שקל ממש להכין ואתם יכולים לקחת לעבודה בקופסא ולחמם במיקרו. טעים, מזין ומשביע!

טיפ קטן לסיום – אם תקדישו כחצי שעה של מחשבה ותכנון בסוף השבוע ותחליטו מראש מה אתם אוכלים בכל יום, תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה טרחה והתלבטות. אנו מזכירים כי מומלץ ללכת תמיד על בשר טרי ואיכותי, ואם תקפידו לעשות זאת תוכלו להנות מארוחות טעימות ומזינות בעבודה!

נגישות