הכתובת שלכם לאסטרטגיה חכמה: מיתוג מעסיק מתכננים ומבצעים עם Brainnu

אם יצא לכם איי פעם לשמוע את המושג מיתוג מעסיק ולא ידעתם מה הכוונה, אתם נמצאים במקום הנכון. במאמר הבא נסביר מה זה מיתוג מעסיק, למה כל חברה וארגון צריכות להשקיע במיתוג כזה ולמה Brainnu היא הכתובת שלכם לאסטרטגיה חכמה ומנצחת.

הכירו את BRAINNU – הכתובת שלכם לאסטרטגיה חכמה

Brainnu היא חברה למיתוג מעסיק והתפקיד שלה הוא להמציא פתרונות יצירתיים כדי לגרום לעסק שלכם לככב באוקיינוס האינסופי של המדיה החברתית והאינטרנט. Brainnu אוהבת אווירה טובה ומוחות יצירתיים שגם יודעים לעורר השראה ברב עסקים, אך גם יודעים לקבל השראה. פרויקטים של  Brainnu הם חדים, ממוקדים ובעלי מטרה חדשנית וכשאתם בוחרים בה ככתובת שלכם לאסטרטגיה חכמה אתם בהחלט עושים את ההחלטה הנכונה עבור החברה שלכם.

Brainnu קמה בכל בוקר מחדש לשנות את העולם והיא מאמינה ששום דבר לא יכול לנצח את המוטו הזה. אגב, כאן תוכלו לראות לא מעט פרויקטים של Brainnu, להתרשם מהם ולהבין שכל המילים הגדולות שבהן השתמשנו כאן באות לידי ביטוי הלכה למעשה עם הלקוחות של Brainnu. בשורה התחתונה, Brainnu היא הכתובת שלכם לאסטרטגיה חכמה, כזו תגרום לעסק שלכם להאמין שהוא יכול לעוף גבוה עם המטרות וההישגים שלו.

 

 

מיתוג מעסיק – מה זה בכלל?

מיתוג מעסיק מתחיל בתפיסה של הארגון את עצמו כמקום שפשוט טוב לעבוד בו. אנחנו מדברים בעיקר על פעולה שתשפיע במיוחד על התפיסה של דעת הקהל ועל מגויסים פוטנציאליים שמחפשים עבודה ואולי יגיעו לעבוד בחברה שלכם. כל חברה עושה משקיעה בצורה כזו או אחרת במיתוג מעסיק וגם אם אתם עובדים בחברה ואתם לא חשופים להשקעה הזו, האמינו לנו שהיא קיימת במידת מה.

בסופו של דבר אנחנו מדברים על סט רחב של פעולות שיגרמו למחפש העבודה להאמין שהחברה שאליה הוא שולח את קורות החיים שלו היא חברה שטוב לעבוד בה. זה לא חייב להיות נכון תמיד ולא לתאום את המציאות במלואה, אך בסופו של דבר חברה שרוצה להתחרות על ליבו של המגויס הבא חייבת להשקיע את כל המאמצים ל מנת שהוא יבחר דווקא בה.

למה כל ארגון או חברה חייבים למתג את העסק שלהם?

בעידן המודרני והטכנולוגי כל עובד בחברה הופך לשגריר שלה, אם תרצו או לא. מה זה אומר בפועל? שעובד שטוב לו בחברה יהיה השגריר הכי טוב שלה ויתרום גם הכי הרבה למיתוג החיובי שלה. אגב, זה עבוד גם הפוך לצערכם, ככל שהעובד יהיה פחות מרוצה במקום העבודה שלו, כך הוא יהפוך לשגריר פחות טוב ויפגע בתהליך מיתוג המעסיק. זו בדיוק הסיבה שבגינה כל ארגון חייב למתג את העסק שלו, אם הוא רוצה להמשיך להיות רלוונטי התחום שבו הוא עוסק.

כיום התחרות על העובדים הפוטנציאליים היא מאד גדולה וזה בא לידי ביטוי במיוחד בחברות ההייטק. לאור העובדה שהחברות הללו מבקשות להשלים לא מעט מהתקנים שלהן והתחרות על ליבו של העובד רק הולכת וגדלה, לכן זה מאד ברור למה כדאי להשקיע במיתוג מעסיק. סביר להניח שחברה שלא תשקיע במיתוג המעסיק תדשדש במקום, תיאלץ להתמודד עם גיוסים לא נכונים ולא איכותיים ולמעשה לאבד את התחרות בתחום שבו היא עוסקת.

לסיכום

במאמר זה הצגנו בפניכם את חברת Brainnu, שהיא הכתובת שלכם לאסטרטגיה חכמה. הסברנו מה זה מיתוג מעסיק ולמה כל עסק או ארגון חייבים להשקיע את מירב המאמצים והאנרגיות במיתוג כזה.

נגישות